pátek 17. září 2010

Projetk 365 - den 252.

Bětuška zase zůstává ve školce na spaní. Tak máme více času a jedu s Ottíkem do Teska. Zase po jeho přemlouvání autobusem. Dala jsem ho hlídat a šla si v klidu nakoupit. Slíbila jsem mamce, že koupím dárek pro Ottíka i Bětušku k narozeninám. Pro Bětulu jsem vybrala LPS a pro Ottího dřevěnou vláčkodráhu. A ještě jsem si dokoupila dárečky pro Bětušku k narozkám. Taky zašla do pet shopu a koupila krmivo, pro naší malou šelmu.
Chvíli jsem ještě v hlídacím koutku seděla, dala si kafe a pak jsme s Ottíkem šli pro nudle k obědu. A už rychle domů.
Když jsme vyzvedli Bětušku, zašli jsme ještě nakoupit do Pražský barevný papíry, chceme s Bětuškou vyrobit obal na fotky Barunky, aby je mohla ukazovat a zrovna ve Sluníčku byl prima návod na kočičí obálku :-) A ještě jsem si musela dokoupit klubíčko vlny, pustila jsem se do baretku...
A protože bylo hezky, zašli jsme ještě na hřiště.
A já večer hňácala marcipán a vůbec se mi nechtěl spojit, to budou namakaný ruce...






Tohoto krasavce pozorujeme každý den, je usídlený na vchodových dveřích...

Žádné komentáře:

Okomentovat