sobota 18. září 2010

Projetk 365 - den 253.

Vstáváme brzy a já balím pár věcí, jedem na chalupu. Barunce nechávám plnou mističku granulí a dostatek vody. Jsem z toho nervózní, bude tu prvně celý den sama, ale dopoledne i odpoledne zvládala, tak si myslím to bude taky OK.
Chvíli před dojezdem na chalupu Ottí zvrací. Musím pořídit Kinedryl, tohle už není náhoda... Tak přes hodinu drhnu sedačku a peru věci... Zase střídáme naší chalupu a barák tchánovců. Taťka s dědou loví ryby ze sádky a děti se moc rády koukají. Na oběd se jde k naší mamče a pak přeje Bětušce a Ottíkovi k narozeninám, oba jsou spokojený. Před odjezdem dostává Bětuška dárečky i od druhý babičky a dědy a pak už dost pozdě jedeme domů. Ottí podle plánu, zase usne v autě a můžu ho přenést, bude zase spát až do rána. Bětuška je taky hodně unavená a jde hned spát.
Barunka to tu zvládla a prvně nás s dětma i vítala. Přeci jen to bylo dlouhý a už se tu nudila. Zato v noci řádila...
Večer jsem ještě rychle pekla korpus na dort. Dělala jsem jeden do menší formy a ten jsem nemohla vůbec upéct, byl tam přes hodinu a stejně nakonec uprostřed syrový... Myslela jsem, že budu muset přidělat ještě jeden, ale nakonec jsem to vykrájela i z toho co jsem měla...









Žádné komentáře:

Okomentovat