pátek 10. září 2010

Projekt 365 - den 245.

Dopoledne jsem procházela účty a papíry. Fuj, jak to nemám ráda a zase jsem zjistila kolik toho musíme poplatit a je mi z toho šoufl a k tomu dětský kroužky... Hrůza...
Když jsme vyzvedli Bětulu, zaběhla jsem do Spořitelny a pak nakoupit. Venku bylo teplo a svítilo sluníčko, tak jsem se těšila, že vyrazíme zase po čase na hřiště. Jen jsme dorazili domů, přihnaly se černý mraky a bylo po hřišti. Začalo i pršet. Tak děti trávily zase odpoledne u TV, už nějak nemám sílu, jim vymýšlet doma zábavu a když je nechám samotný, tak se perou nebo honí Barunku.
O Barunce jsem skoro celý den nevěděla, celý dopoledne prospala, pak vylezla na žrádlo a zase šla chrnět. Její čas nastává kolem šesté večer. Teď jak je klid a děti spí, začala řádit a šmejdit po bytě. Už jsem ji vyháněla i ze závěsů, po kterých lezla... To bude ještě veselo, až se úplně otrká :-)))
Ve školce mi paní učitelka šeptala, ať si příští týden zajdu za paní ředitelkou a poptám se na to místo pro Ottíse. Tak uvidím. A myslím, že by Ottí školku potřeboval, jak sůl. Je potřeba aby se trochu otrkal. Poslední dobou strašně špatně snáší, když ho někdo jiný než já nebo taťka napomene a to nemusí ani zvýšit hlas. Stačí klidným hlasem říct, Ottí to nedělej a hned natahuje a letí se ke mně schovat... A začíná zase mít svoje vztekací záchvaty... Jsem byla ráda, že to odeznělo... Tak snad to bude zase jen nějaký období, které brzy skončí.









2 komentáře:

  1. Barunka je nádherná!!!! Já jak furt něco dělám, tak nějak nestíhám dočítat blogy okolo... Tak to musím napravit.
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme ;-) Taky nestíhám dočítat...

    OdpovědětVymazat