středa 22. září 2010

Projekt 365 - den 257.

Jsem trochu vystrašená, ráno když jsem Barunce vyklízela WC, tak měla průjem a měla jsem pocit, že je tam i trochu krve... Jinak byla OK, hrála si s námi, jedla. Zatím počkám, jak bude vypadat další stolice.

Bětuška je ve školce zase do odpoledne. A dnes má pro změnu aj zase ona. Tentokrát už jdeme hned kolem Obory a třeba ještě se chvíli ubráním nejít na kolotoče...
Když je Bětuška na hodině, jdeme s Ottískem koupit rohlíky a krmit kapry, pak na houpačky a třičtvrtě hodinka je pryč a jdeme pro Bětušku.
Měli jsme namířeno na Skalku, že koupíme Barunce postroj, abysme s ní mohli jít ven. Bohužel jsme zjistili, že obchod dnešním dnem skončil... Škoda, moc ráda jsem tam chodila, sice jen 14 dní, ale paní byla moc milá, parádně poradila a měla zájem o naší kočičku, chtěla vidět i fotku a s Bětulkou si vždy o ní hezky povídaly...
Chtěli jsme jet jinam, ale nakonec jsem se s Bětulkou dohodla, že postroj koupíme jindy a Barunku dneska necháme radši doma, kdyby jí něco bylo, aby se jí ještě nepřitížilo.

Je zase parádní počasí, tak jdeme na hřiště. Bětuška, tam má opět kamarádku Adrianku, jaká náhoda, jsme jinde a zase je potkáme. Jinak jsme se neviděli tak dlouho :-))) Ottí si vyhrál na písku a konečně už jsou takový posezení i pro mě příjemný, nepere se o hračky, dokonce půjčuje a ptá se když si chce něco půjčit a já můžu celkem v klidu sedět a koukat se jak si hrají!!!


Je tu podzim...

Žádné komentáře:

Okomentovat