čtvrtek 2. září 2010

Projekt 365 - den 238.

Ráno vedu Bětušku do školky a když se vrátím jedeme se podívat na koťátka. V autě jsme měli zpestření, asi pět minut před příjezdem na místo, se Ottí řádně poblinkal. Ještěže nejela i Bětula a mohl si přesednout do druhý sedačky. Dostal moje triko (já byla pod budou na ostro...:-))) ), naštěstí mívám sebou náhradní slipy a kalhoty. Celý auto smrdělo... No, dojeli jsme. Pán nám ukazoval koťátka. Mě hned padla do oka kočička a musela jsem ji pořád hladit. Byla tedy hodně bázlivá, ale po chvíli si zvykla a ke konci i předla. Za to kocourek ten vrněl hned. Ten se zase líbil Ottovi. Nechával rozhodnutí na mě. Tak jsem se ptala Ottíka, kterou. A ukázal na kočičku, dokonce pak i několikrát. Tak je rozhodnuto. Máme zaplacenou zálohu a můžeme si kdykoliv přijet. Chtěli jsme až na narozeniny, ale když jsem ji viděla, chci aby už s námi byla a zvykala si. Čím dřív, tím líp. Byla jsem překvapená, že už jsou docela velký, čekala jsem malinkatý koťátka :-))) No, popravdě se už nemůžu dočkat a domluvili jsme se s Ottou, že v úterý pro ni jede.
A asi to bude Barunka. Bětuška totiž vymýšlí jméno pro křečka a neví, tak jsem jí říkala, že chtěla kdysi Barunku a ona, že to nee, že to má připravený pro kočičku a že je to jméno jen pro kočičku :-)))
Venku je zase zima. Jdeme jen nakoupit. Zašli jsme do hračkárny a vybírali dáreček pro Vojtíška. Jsem je zase nemohla dostat ven :-)


Nemám fotku, tak dávám oskenovaný obrázek. Bětuška kreslila taťku v Norsku.

Žádné komentáře:

Okomentovat