čtvrtek 16. září 2010

Projekt 365 - den 251.

Včera večer jsem čepičku do háčkovala, dneska ráno jsem na Bětušce zkoušela a musela jsem tři řady odpárat, byla moc dlouhá. Když byla ve školce, tak jsem ji dala do hromady a našila kytičky, který jsem si sama vymyslela, mám z ní radost. Snad se bude Bětušce líbit, dostane ji v pondělí k narozeninám. Otta se mi smál, že prý kdybych ji měla na kšeft, tak bych si musela účtovat minimálně 3,5 tisíce, za čas co jsem na tom strávila. Každou chvíli jsem párala :-)))
Bětuška šla zase po obědě. Máme od dvou plavání. Dneska se k nám přidala i Monča s dětma. Když jsme dorazili k bazénu už děti převlečený, tak na nás plavčice koukaly, co tam děláme, že je bazén z hygienických důvodů zavřený... Na vrátnici nás měli zarazit, ale nějak se na to vybodli. Naštěstí přišla Hanka a Bětušku s Terkou vzala do velkýho bazénu a já s Monikou Ottíka a Břétíka do brouzdálka. Ještěže tam byla, jinak by nás otočili a my bysme odcházely se 4 brečícíma dětma. Se na to těšily od pondělí... Nakonec to bylo moc prima a děti spokojený. Po plavání jsme zajeli ještě k Monče na hračky.

Modelka Ottísek...a jeho oblíbený batoh na Aj


Žádné komentáře:

Okomentovat