pondělí 27. září 2010

Projekt 365 - den 262.

Bětulka tento týden zůstává doma. Školka jela na školu v přírodě, tak jsem byla požádána, jestli si ji nechám doma. Byl to moc hezký, ale náročný den pro děti, hlavně Bětušku.
V jedenáct máme plavání s Ottískem. Bětušce jsem říkala, že se bude muset jen koukat, no, natahovala. Nenápadně jsem vzala plavky a doufala, že to domluvím s plavčicí. Ani jsem nemusela přemlouvat, mohla s námi do vody. Tak rychle převlečená i se sprchováním Bětuška snad nikdy nebyla :-))) Byla nadšená, že se může ráchat ve vodě. Ottí zase nechtěl moc spolupracovat, ale občas se zapojil. Dokonce na konci hodiny, kdy jsme šli do vířivky se začal sám potápět.
Po plavání jsme jeli domů se naobědvat. Pak měla Bětulka kreslení, tentokrát odcházela nadšená a upovídaná, už tam má kamarádku a je to znát. A hned po kreslení jsme jeli na bruslení. Měla jsem ještě chvíli čas, tak jsem si zajela koupit vlnu na háčkování...
Bětušce bruslení celkem šlo, na to že nějakou dobu na bruslích nestála. Tentokrát i Ottí byl vzornej a celou dobu seděl a koukal jak Bětuška bruslí. Ptala jsem se trenérek, jestli by mohl chodit i Ottí, tak prý jo. Hned jsme šli vedle do sportu kouknout se jestli na něj mají brusličky. Měli jsme štěstí. Měli tam dokonce bazarový v jeho velikosti. Zamluvila jsem je, abych se ještě domluvila s Ottou. Ottísek by je bral hned a hned by chtěl na led.
A po bruslení domů, Bětuška byla unavená, tak i rychle usla. A jsme domluvený s Ottou, že Ottí začne taky.

Dodělala jsem kulicha pro Ottíse ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat