pátek 24. září 2010

Projekt 365 - den 259.

Ráno Ottí zase vlítnul ve školce do třídy a nemohla jsem ho dostat ven. Měl v ruce auto, tak jsem poprosila jednu paní učitelku, jestli si ho do oběda můžeme půjčit. Svolila a nabízela mi, ať si sebou taky vezmeme jednu paní učitelku ;-)
Bětuška se byla omluvit a ukázat, jak to napravila. Učitelka byla spokojená a Bětula v pohodě!!!
Vyzvedli jsme ji zase po obědě. Učitelka mi hlásila, že to zase s dětmi probírala a že chválila Bětušku, že to dala do pořádku a je jí to líto...
A je to tady, Bětuška přemlouvá, jestli půjdeme na pouť, tak teda joooo... Ale domlouvala jsem jim, že jen na pár atrakci a jen jednou a jde se na hřiště. Bětuška byla zlatá. Byla na dvou atrakcích a pak už nechtěla, ikdyž jsem jí nabízela, ať si klidně vybere. To Ottí by obešel snad všechno. Nejvíc jsme si všichni užili autodrom a Bětuška si nakonec vybrala střelnici, kde si "vystřelila" růži a Ottí autíčko. Pak jsme koupili vatu a mazali pryč.
Ještě jsme se zastavili doma, pro tepláky a bábovky. Nemůžu najít háček na háčkování, tak jsme zašli do galanterie a cestou si dali zmrzlinu.
Na hřišti si Bětuška při houpání s pavučinou vyrazila přední zub. Jak viděla krev, tak začala brečet a vyšilovat. Naštěstí za námi zrovna přišel Otta, tak ji vzal a odnesl domů, ani nechtěla jít...
Doma jsme ji rychle dali do vany, chtěla se kouknout do zrcadla, ale to jsme zakázali. Byla totiž celá od krve, jak nechtěla polykat a to kdyby viděla... Začal by další záchvat. Pak se s Ottíkem koupali a už bylo lépe a lépe. Nakonec se i v pohodě navečeřela.










Žádné komentáře:

Okomentovat