středa 29. září 2010

Projetk 365 - den 264.

Dopoledne jsme doma a odpoledne vedu Bětulu na Aj. S Ottísem jdeme na poštu, zase platit složenky a ještě do banky, po cestě se musíme zastavit v obchodě se zvířátky. Když vyzvedneme Bětulu, tak ta také přemlouvá na zvířátka... Ještě bereme auto a jedeme do zvířecího krámku v Tesku, protože to stelivo, co jsem posledně koupila Barunce, hrozně špiní tlapky a chytá se jí do srsti. Tak musím koupit nový a vyměnit, jinak bych pořád luxovala a chudinku Barunku trápila mytím (které se jí vůbec nelíbilo - ani lehký otírání). A také chci koupit dárek Ottíkovi k narozeninám. U toho je mi velkou pomocnicí Bětule. Odvádí pozornost Ottíka a já můžu vzít hračky pro něj a zamaskovat je v košíku. Přikryla jsem je svojí vestou. Jsem si připadala, jako bych chtěla krást.... I u placení to Bětuška s Ottískem bravurně zmákla a on si ničeho nevšiml.


Naše madam a její místečka :-)))




4 komentáře:

  1. Ta Barunka je tak nádherná kočička.... Strašně moc se mi líbí.
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Nám taky ;-) a je k tomu ještě moc hodná.

    OdpovědětVymazat
  3. Máte opravdu krásnou kočku,hned bych takovou brala...

    OdpovědětVymazat
  4. Dik. A co tomu brání ;-) :-))) Já se nechala přes rok přemlouvat a teď jsem za ni ráda a kdybych věděla, že bude tak nenáročná a zlatá, tak se tak dlouho necukám :-)))

    OdpovědětVymazat