sobota 25. září 2010

Projekt 365 - den 260.

Zase se mi nechce z postele, ale musím. Má přijet mamka a David s rodinou. Už se na ně moc těším. Dětem jsem nic neřekla, bude překvapení. Dopoledne ještě rychle peču dort, nemám tu nic, co bych jim nabídla a zjistila jsem, že suroviny nám jen na ten dort... Naštěstí je celkem rychle. Jen děti od rána jsou prudící. Musím na ně křičet, ale je to čím dál tím horší... Kolem jedenácté je návštěva konečně u nás! Děti jásají. Chvíli jsme doma, jsem překvapená z Barunky, vůbec se nebojí a během pár minut je u mamky na klíně a mazlí se. Moc se jim líbí a jsou překvapený, jak je na kotě klidná (však jim ukáže večer, jak je klidná :-))) ). Během chvilky se domlouváme, že tu budou i spát! Jsem moc ráda, jen jsme se těšili na procházku na Svatou Horu, ale venku je zima, prší, tak to vzdáváme. Na oběd jsme si zašli do pizzerie. Děti jsou oproti ránu moc hodný, krásně si hrají v dětském koutku a Tobiášek celou dobu prospal. Tak jsme se krásně v klidu najedli. Po obědě jdeme k nám na kafe a dortík. Svatku definitivně vzdáváme i v pláštěnkách by to byla vycházka za trest. Jen s dětmi v našem malém bytě to není ono. Nakonec jsme se rozhodli a šli do Šnečku. Děti se krásně vyřádily i Tobiáškovi se líbilo:-)
Když jsem uložili děti, šli jsme hrát scrable.


Žádné komentáře:

Okomentovat