středa 8. září 2010

Projekt 365 - den 243.

Jsem doma jen s Ottíkem, Bětuška šla do školky, původně jsem ji chtěla nechat doma, ale je potřeba, aby to trochu vstřebala. A hlavně se chtěla pochlubit holkám a učitelkám. Hned v šatně to říkala nejoblíbenější Libušce. Ta má doma taky kočičku, to bylo povídáního...:-)
Barunka byla celý dopoledne zalezlá chvíli pod postelí a pak si našla novou schovku v botníku. Občas si se mnou hrála, ale jak uslyšela přicházet Ottíka, tak zalezla. Když jsme odcházeli pro Bětušku do školy najednou v botníku nebyla. Tak jsem ji hledala a hledala, nakonec se prozradila, byla v botníku, ale v horní skřínce, kde máme čepice. Dobře se ukryla před Ottískem...
Ze školky jsme šli do Zverimexu a Bětulka vybírala hračku pro Barunku a ještě jsme koupili nějaký vitamíny pro koťátka, ty musel nést Ottík;-) Pak jsme zašli na zmrzlinu a koupit pro mě a Ottíka oběd, se mi opět nechtělo vařit...
Barunku jsme našli, tam kde se předtím schovala. Bětuška si ji mohla aspoň hladit a prvně jí vrněla, to bylo radosti. Už je z ní nadšená.
A dneska začala angličtina i Bětulce, Ottík nám chvíli před odchodem usnul, tak jsem ho vzala do kočáru.
Po aj jsme zašli k Oboře byla tam akce od DDM. Děti se svezly na koních, no Ottí ne, vystál frontu a když si měl sednout, tak se začal bát a vzdal to. Bětuška spokojená a Verunka nadšená. Pak tam byly různý hry pro děti. Měli jsem to štěstí, že nás zpovídal nějaký pán od novin. To jsem měla opravdu radost a kecala takový nesmysly... Doufám, že to nikam nedá. Jsem si pak připadala jak blb..
Na večer přišel domů Otta a milá Barunka vylezla z pod postele a začala se předvádět a mazlit s ním... Pak tu v noci chvíli řádila a asi moc nespala a v noci chodila a zkoumala. Když jsem se budila, tak jsem ji několikrát měla u sebe na peřině.

Fotka je děs, ale nechci zatím používat blesk a plašit ji víc než je třeba...

Žádné komentáře:

Okomentovat