pondělí 6. září 2010

Projekt 365 - den 241.

Ráno když se Bětuška probudila, tak první bylo, jak je Ottíkovi??? Naštěstí noc byla v pohodě. Bětuška šla do školky a já vyrazila s Ottískem k dr. Měli jsme zajít ještě dnes na kontrolu k naší dětské doktorce, naštěstí je Ottí v pohodě. Ještě jsme dostali žádanku do laboratoře na krev, kvůli borelioze. Dost dlouho jsme tam čekali, naštěstí nevěděl do čeho jde, tak byl v klidu. I při odběru byl statečný, jen se na mě podíval a říká: mami to bolí. Byl moc šikovný, vůbec neplakal.
Pak jsme jeli po zverimexech, koupit věci pro kočičku, zítra si ji už dovezeme. Museli jsme zajít do hračkářství, které je vedle a Ottímu jsem za odměnu koupila meč, to bylo radosti, chtěl teda střílečku (= pistoli), tak jsem ho aspoň umluvila na ten meč :-)))
Pak se jelo pro Bětulu do školky, zašli jsme nakoupit a dali jsme si tam s Ottíkem i oběd. Pak jsem nechala děti taťkovi a šla ještě něco dokoupit pro číču.
A odpoledne se jelo za Mončou na koníky.
Ottí byl celý den strašně neopatrný, stále skákal, běhal... Já mám z toho žaludek na vodě, bojím se o jeho hlavu. On je naštěstí úplně v pohodě a všem říká, že se mu nic nestalo a žádný bebí nemá...







Žádné komentáře:

Okomentovat